Ännu en arbetsdag avklarad, och nu är det helg!

Tjena!

Kort dag på jobbet idag, 3 timmar bara. Startade en ny kund och såklart så glömde jag startkitet, så typiskt mig. Var en trevlig lägenhet att städa i alla fall, bra dammsugare och lättstädade utrymmen. Det uppskattas.

Under tiden jag ar arbetat som städare har jag skaffat mig en otroligt stor respekt för äkta orientaliska mattor. De ska smekas medhårs (försiktigt!) med dammsugaren. Det är svårt att förstå hur höga tankar vissa människor har om sina mattor, de är som små bebisar. Jag vill INTE vara den som förstör en sådan matta...

Allmäntillståndet är sådär idag. Det är kallt och ruggigt ute och jag vill mest sitta hemma och dricka te. Vet inte riktigt om jag orkar/känner peppen för att gå ut i kväll, we'll see. Nuckorna mfl ska ut på någon klubb i Malmö så det är ett alternativ.

Helgen är annars oplanerad. Eller, just det... jag ska jobba dubbelpass på Online på söndag så den dagen är väl ganska fullbokad. Ledig fredag och lördag i alla fall. Ska passa på att läsa och se på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0