Personalmöte

Hann inte snacka med min chef idag, var så mycket folk på kontoret. Ska göra det i veckan.

Vi hade personalmöte, det bestod till största del av att cheferna påpekade att vi stal, bröt mot våra anställningsavtal, kom försent och saknade social kompetens. Det var trevligt att höra. Alltid lika trevligt att få lite positiv respons.

Två medarbetare pratade tyst långt bak i rummet och då tystnade chefen fär att sedan påpeka "jag fortsätter när ni två där borta har pratat klart", mellanstadieklassvarning. Jag trodde att jag hade kommit in i arbetslivet, inte tillbaka till dagis.

Maten har inte gått bra alls idag, men imorgon tar jag nya tag. Blev så olycklig när jag inte fick något jobb att jag inte hade något annat att göra än att äta I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0