Roskilde om 3 dagar

Peppen inför Roskilde är defenitivt inlagd! Fan vad kul det ska bli.

Just nu är jag väldigt trött. Har varit på arbetsintervju idag på ett städföretag, gick faktiskt helt okej. De ska begära utdrag från belastningsregistret från Polisen och sedan hör de väl av sig antar jag (hoppas jag).

Imorgon är sista dagen jag jobbar innan Roskilde. Det ska bli så jäkla gött, är inte bra att jobba så många dagar i rad som telefonförsäljare. Man tappar gnistan efter ett tag och behöver en paus, därför har jag varit duktig och planerat mina pass väldigt bra till juli månad.

Imorgon ska jag till Jaana och därefter direkt till jobbet. Innan Jaana måste jag gå en långpromenad med Axel eftersom mami och papi inte är hemma och sedan så behöver jag dessutom sova ut. Sov inte alls mycket i går. Såg på film med Robin. Det var hans uppgift att hyra medan jag var på jobbet men såklart blev det fel film ändå, Baader Meinhof istället för the Baader Meinhof complex. Det är stor skillnad! Aja, han är förlåten.

Nu blir det, hmm... jag vet inte riktigt. We'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0