Andra advent

Tjena!

Har haft två underbara sovdagar! I förrgår vaknade jag klockan 11.00 efter 9 timmars sömn. Snacka om att jag var utvilad! Drog ut och sprang på eftermiddagen för att frigöra lite energi. Det var sjukt skönt men jag fick ont i magen halvvägs som vanligt, måste nog kolla upp det. Det känns som att min livmoder ska lossna och trilla ut...

Igår gick jag och la mig ca 02.30 och vaknade idag klockan 10. Riktigt skönt det med! I vanliga fall vaknar jag runt 08.00 - 09.00 varje helgdag oavsett när jag lagt mig. Det är medicinen som gör mig pigg. 

Idag blir det julmarknad med mamma och pappa. De tycker att vi måste ha lite kvalitetstid tillsammans. Suck, jag skulle behöva plugga, gillar inte att ha det hängande över mig. Aja, det är bara att trycka undan ångesten och försöka ha det mysigt i nere i byn. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran så det kanske blir lite mysiga julkort sedan. Ikväll blir det bio, de Ofrivilliga.

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0