God morgon

God morgon!

Igår slutade jag skolan och nu har jag alltså jullov. Det känns inte så värst avslappnande med tanke på uppkörningen och teoriprovet på måndag men efter att de är avklarade kan jag andas ut, bara ta det lugnt och njuta av julen ett par dagar. Det behöver jag verkligen.

Jag och familjen var på frisörexamensmiddag igår, det var trevligt och mycket nam nam mat serverades. Vid halv 10 tiden tog jag bussen till Lund och Mejeriet för att fira att jag överlevt ännu en termin i skolan (om än knappt!). Det var helt ok. Drack mer än jag hade planerat men det hör ju inte till ovanligeterna, haha.

Extra najs var att vi kom in gratis och inte behövde betala någon garderob eftersom det var Linas kusin som var DJ. Sånt gillar vi.

Idag är det teoriplugg och körning som gäller hela dagen. Ikväll vill jag mest ta det lugnt men vi får se vad det blir. Kanske drar iväg ett tag beroende på hur trött jag är.

Helt stört att det snart är jul, var är julkänslan? Hoppas att den infinner sig på tisdag iallafall, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0