Julafton!

Varför är inte julafton som förut när man var liten?

Jag har mest ångest över dagen och känner ingen större entusiasm över att tillbringa 8 timmar tillsammans med min släkt. Pappas syster (som vi ska fira jul hos i år) har inte ens en dator. BRÖÖL. Jag har insett att jag förmodligen är datorberoende, det tragiska är att jag inte ännu ser det som något negativt. 

Jag är inte ens excited över vilka julklappar jag ska få ikväll, det är fan sad. Försökte berätta för familjen om mina känslor inför julen igår men fick bara "MEN TOVE, DU HAR JU ALLTID GILLAT JULEN. Nu ska vi ha så myyyyyysigt tillsammans!!!" till svar.

Aja, jag får se fram emot när jag kommer hem ikväll och kan sätta mig framför datorn och se en bra film. Ska starta en nerladdning nu, vi får se vilken det blir.

Herregud, nu har mamma dragit igång Carolas julskiva också, jag dör.

God Jul till alla med julkänsla och en uppmuntrande klapp på axeln till alla som känner som jag. Härda ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0