Stress

Jag känner mig sjukt stressad just nu. Lever med den ständiga skräcken att jag ska glömma att göra något viktigt, då skulle min värld rasa ihop.

Övningskörde igår och det gick skitdåligt. Dessutom tror jag att jag håller på att bli sjuk, har fullt med slem i halsen. Fucking great.

Att göra (10/12)
1. Färga håret
2. Skriv psykologianteckningar (eftersom jag inte är hemma i helgen och måste plugga körteori hela nästa vecka)
3. Packa färdigt väska + handväska
4. Plugga klart till prov på hinduismen
5. Lär dig lappen om hur en säkerhetskontroll på bilen ska utföras
6. Gå på samhällskunskapen
7. Gör två teoriprov på internet
8. Duscha
9. Titta på Bonde söker fru! (och försök slappna av)
10. Ring pappa och be honom köpa hem Berocca + massa frukt + Polarbröd Xtreme

(mindnote: glöm inte att äta också)

Den 22/12 smäller det, då har jag uppkörningstid. Jag mår jävligt dåligt över det just nu, hoppas att det ändrar sig under Stockholmsresan och att jag hinner läsa lite där iallafall.

Nu måste jag bege mig till skolan!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0