The end of 2008

Gott nytt år!

Imorgon är det 2009, året då jag ska ta studenten, på riktigt. Jag tror inte att jag har förstått det riktigt än.

Kvällen ska spenderas med Agnes och Katarina i Bunkeflo på middag och därefter fest. Har inga särskilda förväntningar på nyår.  Tänkte ha kul och eventuellt skämma ut mig (hey, det är bara nyår en gång om året).

Har funderat kring nyårslöften. Förra året var mitt nyårslöfte att bli hälsosammare och träna mer. I år blir det nog att ta det lugnt och försöka att njuta och ta tillvara på tiden jag har kvar i skolan. Det är svårt att uppskatta livet när man har en massa press på sig att prestera i skolan samtidigt.

Wish me luck.

Efter nyår måste jag ta tag i mitt projektarbete också. Jag måste börja arbeta med det på allvar.

Ha en underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0