Back on track

Home sweet home. Är hemma och trött efter en underbar skidsemester i Italien! Vädret har varit fantastiskt alla dagar och jag brände mig redan första dagen, konsekvensen blev ett skinnbyte i ansiktet. Mmmm, nice javet. Trots att jag blev sjuk och fik feber i slutet av resan och inte kunde åka en av dagarna var allting ändå över förväntan och super. Snön var fantastisk fram till lunch och människorna hur trevliga som helst. Vi gjorde dessutom inte av med särskilt mycket pengar. Maten var (för) god och spriten likaså. Tillbaka till gamla goda vanor imorgon när skolan sätter igång igen, det ska bli skönt. Har inte så mycket att plugga denna veckan så ska försöka hinna med att träna. Saknar att vara ute och springa om kvällarna, det är mysigt. Speciellt när det är så fint väder.

Hade fått fyra brev från Polisen och Tingsrätten när jag kom hem igår. Är kallad till rättegång ang. "Pussmannen" på onsdag. Lite nervös. Vet inte hur många av de andra utsatta som kommer att vara där och är nervös för vad jag ska säga om jag får svåra frågor av hans advokat. Yrkandet är på 2 års fängelse och utvisning. Dessutom ha de flesta utsatta yrkat skadestånd på mellan 2000-5000 kronor. Även om jag är lite nervös nu så ska det bli spännande och se hur det går till på riktigt.

Bilder från resan kommer när jag fått dem från Agnes och Katarina. Troligtvis i övermorgon.

Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0