Dagen före dagen....

Tjena!

Vilken underbar morgon! Solen skiner och det är varmt ute.

Imorgon bär det av till Canazei, Italien. Det ska bli så jäkla skönt att komma iväg och åka skidor och festa. Bara slappna av och ta det lugnt. Det tyngsta blir väl bussresan, åker imorgon klockan 12.45 från Svågertorp Syd. Räknar med att det tar ca 24 timmar. Har klarat av längre  och betydligt jobbigare bussresor tidigare (Hanoi, Vietnam - Ho chi minh city, Vietnam) så jag lär väl överleva. Men det är ändå jobbigt.

Innan jag sätter igång med packningen på allvar måste jag skriva mitt arbete i internationell ekonomi. Det måste skickas in till Karl-Eric idag. Buu.

Aja, det är väl bara att ta tag i det.

Angående bloggning så blir det nog inte så mycket bloggande i Italien. Jag tänkte ta med papper och penna och skriva om jag får någon lust, men det är inte säkert. Kommer hem på söndag (och då är min kära bror hemma också!). Då ska jag berätta om hur det varit samt lägga in lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0