God morgon!

Äntligen är det helg. Idag skulle jag egentligen träffa Ban, vi skulle sitta i stadsparken med scones från Espresso House och bara mysa, men pga. signalfel i Köpenhamn blev det inställt eftersom Ban behövde sova. Lite tråkigt. Nu har jag inga andra planer alls, men ska försöka göra lite skolarbete (eh, lycka till?).

På måndag får jag resultatet på mitt projektarbete. Är fett nervös! Vågar inte ens berätta för mina föräldrar att jag ska få betyget förom jag sedan får VG kommer jag att hata deras frågor...

Ikväll vet jag inte heller vad som händer. Skulle hänga med Ban till hennes kompis på kalas/fest men jag känner mig inte så peppad. Ban ska dessutom iväg och jobba sen klockan 23.30 och jag vill inte hänga där själv. Är dessutom fullt med SSU:re där. Trivs inte så jättebra ihop med dem egentligen, känner mig som en hycklare.

Mamma och pappa ska ha gäster hemma, orkar inte vara hemma då. Speciellt inte utan dator. Siiigh. Hoppas att den blir klar snart!

Nu ska jag ut i solen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0