Big no no

Hallådär.

Kom hem från jobbet för en halvtimme sedan, har ätit tre mackor och läst tidningen. Brukar äta två mackor, gick och tog en till men nu ska jag bannemig klara av att hålla mig. Ingen hetsätning ikväll tack.

Om två dagar fyller jag år, dvs den 28:e augusti.

Jobbade i Lund idag och tog min gamla skolbuss hem sen. Tittade avundsjukt på alla som var på väg hem från skolan, jag vill också! Gillar inte att jobba. Det är så enformigt och jag lär mig ingenting. Gör samma sak, vecka ut och vecka in. Jag vill lära mig saker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också tillbaka till skolan :/ suger ritkgit mycket att man har allt ansvar på sig sj. meep. grattis i förskott sötis :) hoppas du mår lite bättre iaf<3

2009-08-27 @ 23:05:30
URL: http://endurance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0