Egentid

Kom hem från frisören för två timmar sedan och nu har jag haft egentid. Tog en långdusch, rakade benen, peelade kroppen, gjorde en inpackning på håret, noppade ögonbrynen, tog tandtråd (tumme upp från Jenny I guess, haha), smörjde in mig, filade naglarna...

Puh, nu sitter jag här och tar det lugnt. Tänkte brygga mig lite örtte snart. Jag diggar denna kvällen stenhårt.


Investerade i detta kit från NeVo för ett tag sedan, riktigt bra produkter från Döda Havet, den fyrkantiga filen i mitten gör naglarna blanka med naturliga mineraler.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha "TAR" tandtråd... det var ju bra det. Tummen upp ;) Jag brukar bli helt utmattad av att ta hand om mig själv sådär, brukar aldrig orka. :-DDD Man kanske borde... hälen kunde behöva sig en fil eller två.

2009-08-10 @ 21:06:09
Postat av: Lina

Tove, man går typ BACK på online om man inte har garantilön som du...

2009-08-13 @ 21:53:46
URL: http://skalbaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0