Hole in one, jobb och Regina Spektor

Hej.

Det är söndag och jag har jobbat. Sålde strumpor och det gick INTE bra.

När jag kom hem skålades det i Champagne, pappa hade gjort en hole in one på Romelåsens golfbana, den fjärde i karriären.

Igår var jag på Tårtkalas hos Bannis<3 som fyller 23 och ska flytta till Stockholm för att börja på lärarutbildningen, därefter drog jag vidare till Andrea som hade 20 års fest. Party party. Sov hos Robin. Vaknade vid 3 och körde direkt till jobbet, stannade dock till vid Hemmakväll och lämnade in några försenade filmer som jag slapp betala förseningsavgift på och köpte en glass. Mmmm...

Imorgon börjar jag jobba 07.30 och slutar 21.00.

Just nu sitter jag och lyssnar på Regina Spektor och varvar ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0