Måndag

Imorgon kommer min lön för juli månad, fick precis en lönespecifikation i brevlådan. Började jobba sista veckan i månaden så får bara betalt för en veckas jobb, men ändå.

Dagen har varit helt okej. När jag gick upp hade mamma gjort iordning en portion havregrynsgröt till mig, så jag slapp vela eller fatta några egna beslut.

i kylen låg även ett lunchpaket. Ibland är mami och papi bäst. Tack vare dem har maten gått bra denna dag.

Var ute och sprang när jag kom hem från jobbet, insåg hur jävla dålig kondis jag har. Måste bli ändring på detta snarast!

Träffade min behandlare också idag. Det var skönt att prata, det ger mig styrka och motivation.

Kommentarer
Postat av: emmely

Hej. Tack för hjälpen ang min op. Skönt att höra att allt ordnar sig och att jag inte behöver vara utan studiebidraget osv.

2009-08-25 @ 14:50:24
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0