Inställd utgång

Inställd utgång ikväll. Maria har blivit sjuk igen :/ Jag tyckte att det var ganska skönt att det blev inställt faktiskt. Har haft jättemycket huvudvärk hela dagen och inte riktigt känt mig pepp på utgång. Dessutom har jag ju haft filmanalysen som ligger och gnager i huvudet.

Vaknade vid 08.00 (däckade 20.00 så det var inte så konstigt), gick upp och åt frukost och skrev lite på filmanalysen. Drog sedan in till stan för att träffa Ban. Vi käkade scones och mudcake/muffinssemla på Espresso House  och sedan gick vi runt i affärer tills det blev dags för falafel/kebab. Därefter bar det av till Hemmakväll, vi hyrde Disturbia och köpte godis och sedan satt vi och mumsade framför hennes dator, härligt... Inte världens nyttigaste dag kanske, men jag orkar verkligen inte engagera mig just nu. Det är för mycket annat som är viktigt.

Om 36 minuter ska min filmanalys vara inmailad till Janne. Måste fortsätta skriva nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0