Måndag

Jag erkänner, jag skriver endast här idag för att Anna ska få ångest när hon ser att jag uppdaterat två dagar på rad!

Har färgat håret idag, måste fixa klipptid snart också men har inte riktigt råd. Jag måste spara varenda liten krona nu så att jag kan betala av min skuld hos pappa.


Gillar inte att det fortfarande är snö ute, det har jag minsann inte beställt!

Imorgon blir det bio med mammut och vi ska se Mammut, så passande! (Vad tragiskt att jag sitter framför datorn och skrattar åt min egen ordlek just nu. Förtjänar det ens att kallas ordlek? Tveksamt.)

Nu vet jag inte vad jag ska göra, bara att jag inte orkar skriva mer.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

MEEEH DIN FUCKER!!!! ett inlägg kommer ikv eller imorgon, var så säker;)

2009-02-02 @ 19:23:37
URL: http://annnisch.blogg.se/anna/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0