Planer för dagen

Är uppe tidigt idag, as usual. Jag vaknar alltid av hunger runt 09.00 (även om jag inte är hungrig, skumt). Frukosten gick inte bra, dubbelfrukost. Verkar som om jag bestämt mig för att denna dag ska bli dålig, då bara äter jag.

Ska träffa Anna vid lunch och fika på Espresso House. Naaaaajs.

Ikväll blir det 18 års middag för Agnes. Jag måste göra ett fint kort nu på förmiddagen, det är synd att jag är så dålig på att rita. Har alltid en massa förstklassiga ideér men när jag är klar ser det mer ut som något katten släpat in.

Funderar på om jag ska göra något vettigt av min tid fram till jag ska iväg. Imorgon ska jag ju vara duktig och ta med datorn till Stadsbiblioteket i Lund och plugga projektarbete så idag behöver jag egentligen inte vara så satsig. Har fullt upp hela dagen förutom nu på förmiddagen. Det enda jag ska göra innan 11.30 är att duscha och fixa iordning mig.

Kanske går en sväng med Axel också innan jag kör, om det är fint väder dvs.

Inget plugg idag bestämmer jag nu, jag tar tag i det på allvar imorgon istället. Då ska det också bli en bra matdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0