Trötthet!

Jag är så jäkla nära att falla sönder just nu. Jag antar att utbrändhet är genetiskt betingat och att jag ligger i riskzonen för att drabbas, därför måste jag verkligen ta tag i min stressituation. Det går inte att fortsätta att ha det såhär.

Har pratat med mamma, det känns bra. Ska gå till jobbet imorgon och om det inte är överväldigande positivt så ska jag kontakta min chef och meddela att jag slutar. Det är emot alla mina principer att göra så men jag måste om jag inte vill gå samma öde till mötes som mamma.

Igår var jag på Sandras 19 års middag, det var mysigt. Jag hade kört dit för att slippa klydda med bussar men under kvällens gång ändrades planerna och jag laddade upp med vin inför utgång till Blekingska nation. Bilen fick stanna hos Sandra över natten, likaså fick jag.

Efter mycket dans och goda drinkar begav  Camilla, Sandra och jag oss till Burger King för lite bakfyllemat, det var najs!

Ikväll ska jag ta det lugnt, se klart Once upon a time in America och äta frukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0