Att ta sig i kragen.

Tjena!

Då var terminen igång igen, härligt...

Fikade med Anna efter skolan och drog sedan till Stadsbiblioteket för att plugga, det gick inte så bra. Jag var sjukt okoncentrerad. Tänkte mest på hets, mat och socker. Tror det var därför. 

Från och med idag är det inget godis och inga kakor som gäller!  Anna och jag har ett vad och död åt den som fuskar! Mår alltid dåligt när jag käkat socker och har börjat få fler och fler återfall på sistone, senast idag. Inte bra. Det får bli mycket kaffe!

Vägde mig idag också, holy motherfuckingshit. I samma sekund som jag såg siffrorna kom jag på varför jag aldrig väger mig när jag har hetsätit...

Måste verkligen prata med Jaana imorgon, skäms en massa men har lovat mig själv att vara ärlig. Inte för att det går jättebra (berättade inte för mamma om varken nyår eller idag), men min behandlare ska jag väl klara av att vara ärlig mot iallafall. Hon är ju faktiskt där för att hjälpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0