Fuckers och nagellack

Tjena!

Här sitter jag, allmänt lack på den manliga delen av människosläktet, med naglarna på tork. Kan meddela att lila inte är min färg, det är få färger  mina bleka händer klarar av utan att se ännu mer bleka och skräckinjagande ut.

Helgen har varit bra. Hade trevligt ute i fredags med Anna, Sandra och Becci. Eller, roligt och roligt, vi har väl haft det roligare... det var helt ok! Liiiite lame på KB, som alltid.

Just nu försöker jag mobilisera kraft till att göra franskaläxan, det går inte särskilt bra. Min bortförklaring är att jag inte kan ta upp böckerna förrän nagellacket torkat.

Ikväll blir det fika på Espresso House! (scones, as usual) Då ska jag försöka prata av mig alla mina aggressioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0