I min säng

Tjena!

Vaknade tidigt idag och nu ligger jag efter att ha ätit en god frukost åter i sängen, tänkte jobba lite med projektarbetet och se klart Ping Pong kingen. På tal om film så älskar jag verkligen Filmkursen jag går i skolan. Sjukt intressant. Jag kanske ska bli regissör trots allt? Ehhh, eller typ... frilansande filmkommentator. Jaja, sålänge man har ambitioner är allt i sin ordning.

Igår var en rutten dag som jag helst vill radera från almenackan. Mycket tråkiga saker hände och jag var verkligen inte på något bra humör.

Imorgon börjar jobbet, måste komma ihåg att ringa en av de som ska jobba idag, fick inte tag på henne igår. Är lite smånervös. Inte jobbigt nervös mer positivt nervös, träffa nya människor och sådär. Hoppas att allting ska gå bra och att vi blir uppskattade av de äldre.

Nu ska jag försöka göra lite projektarbete innan alla intressanta msn-människor loggar in och distraherar mig, haha.

Ikväll blir det Nattklubb på Mejeriet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0