Lat och dyr i drift, c'est moi

Gaaah!

Har handlat upp alldeles för mycket pengar idag. Studiebidraget hade kommit in. Illa!

Nu sitter jag här och försöker plugga. Efter att ha suttit och tittat på papprena i över en timme tog jag mig äntligen samman och började. Då kom jag på att jag behöver skriva ut en sak innan jag börjar läsa och tryckte därför upp ett Word dokument på datorn, där tog det stopp.... Vår printer är i ett annat rum vilket innebär att jag måste resa mig upp för att hämta mitt papper (som är nödvändigt att ha för att kunna läsa).
 
Behöver jag säga mer än att jag ännu inte lyft på arslet och gått och hämtat pappret?

Tror inte det.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0