Sjuk

Hej!

Sjukt tråkig helg! Jag är sjuk och missade grymmaste utekvällen med bästa förfesten igår. Fan också, dessutom orkar jag varken göra något skolarbete eller kvällsfika på Espresso House idag. Believe it or not, Tove bangar kvällsfika. Det hör inte till vanligheterna. Fan, jag som skulle vara effektiv denna helgen.

I fredags bokades skidresa! Canazei Italien blir det, ska bli så fett kul! Ser fram emot både Prag och Italien sjukt mycket (det är det enda som gör att jag står ut med att sitta hemma och vara sjuk hela helgen).

Björn skickade en låt han hade gjort idag, den var mycket bra! Jag ska lägga in den på min Ipod så jag kan lyssna på den när jag saknar honom lite.

Idag åkte mamma till Paris och på måndag morgon åker pappa till Moscow, då blir jag själv!  Yaay. Det är så fridfullt att vara hemma själv.

Nu ska jag och pappa titta på film, Exit heter den.

Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0