Veckoplanering!

Veckoplanering! (känner att jag behöver skriva ner allt jag ska göra i veckan så att jag inte glömmer något)

Måndag:
Franska 08.00 - 09.25
LjM seminarie om Israel-Palestina konflikten
Lunch. Antingen medhavd eller köpt, antagligen medhavd. Jag har inga pengar
Projektarbetesplugg på stadsbiblioteket

Viktigt: Glöm inte kolla mailen och printa ut CV att dela ut på tisdag!

Tisdag:
Lektioner fram till lunch
Lunch i skolan
Ta bussen till Nova och lämna ut CV
Hem och plugga projektarbete och filosofiarbete

Viktigt: Glöm inte kolla efter svar från Ung Omsorg, om inget kommit så ring!

Onsdag:
Lektioner på förmiddagen
Lunch i skolan
Lektioner på eftermiddagen
Ta prover på vårdcentralen
Till Lomma bibliotek och plugga projektarbete

Viktigt: Glöm inte kontakta äldreboendet och boka in tid


Torsdag:

Lektioner på förmiddagen
Lunch
Hem och skriva klart filosofiarbetet
16.00-21.00 Kick off med Ung Omsorg i Svaneskolans matsal

Kom ihåg: Ingen religion! (slutar tidigt)

Fredag;
Lektioner på förmiddagen
Lämna in de delar av projektarbetet som är färdiga
Lunch
Lektioner på eftermiddagen
Hem, skriv klart och lämna in filosofiarbete!


Note to myself: Period 1 i skolan är slut!



FINALLY, HELG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0