Ali's frukt och grönt

Hej, hej, halli-hallå, hejsan hejsan

...sådär hälsar alltid Ali när man kommer in i hans grönsaks- och fruktaffär i Lomma. Bästa affären i hela byn. Så himla snäll och rolig personal och grymt billiga frukter och grönsaker. Åk dit, ligger på Vegagatan, mitt emot fd. ABC ZOO.

Har sovit hela dagen och känner mig lite piggare nu. Imorgon blir dock en tuff dag, jag ska först åka till Hemfrid och lämna mina polispapper. Därefter hem, äta lunch och sedan bär det av till Hemmakväll i Lund för att hyra film (5 för 100 kr, riktigt billigt och då får man ha dem en vecka också). Jag ska även lämna tillbaka filmen De andras liv som jag hyrde för snart en vecka sedan. Därefter kör jag direkt till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"imorgon blir det en tuff dag"- åka till hemmakväll o hyra film! HAHAHA ooooh det är krävande, big-time!;)

2009-07-20 @ 10:36:44
URL: http://annnisch.blogg.se/anna
Postat av: Anonym

Haha, men hallå!! Du får ju läsa allt!! Jag ska jobba samt åka till mitt kanske jobb också och lämna fucking polispapper och fjäska en massa! För en sjuk kvinna är detta jobbigt Anna!!!

2009-07-20 @ 14:42:12
URL: http://ttoove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0