Ensam hemma

Imorgon åker mami och papi på golfsemester vilket innebär att jag blir ensam hemma. Woho! Ska dock jobba alla dagar vilket inte är sådär jätteupphetsande. Imorgon ska jag och Bunny åka och simma på Källbybadet, wiehow. Det blir trevligt. Jag och mamma konstaterade precis att det var två år sedan jag badade senast vilket var i Vietnam (Nha Trang).


Stranden i Nha Trang


Eh, jag brukar inte sola magen...


Vy från hotellfönstret, lyx? Ja.


Bussen vi spenderade 28 timmar i, behöver jag säga att vi var de enda
turisterna som åkte buss istället för att ta tåg (som går jäkligt mycket snabbare)?

Toaletten bestod av ett hål i bussgolvet.


Siem Reap, Kambodja. Det här med säkerhet har de inte riktigt förstått än, det var max en meter ner till
dessa djur, naturligtvis var allt byggt av trä och relativt ruttet...


ÅH vad jag blir nostalgisk nu när jag tittar på gamla bilder från den Asienresa jag och min familj gjorde år 2007. Vi åkte till Thailand (Bangkok) -> Vietnam (Hanoi) -> Vietnam (Nha Trang) -> Vietnam (Ho Chi Minh city) -> Kambodja (Siem Reap) - > Thailand (Bangkok).

Det var helt fantastiskt. Har hur mycket bilder som helst jag skulle vilja lägga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0