Frukost på Espresso House och middag på indisk restaurang

Tjena!

Har varit och fikat med Annish på stammisfiket på centralen, EH! Tröttnar aldrig på deras scones. Helt ok pris också. Det var nice att snacka lite skit, längesen sist. Oj, nu när jag tänker efter var det en hel månad sedan sist. Tiden går så jäkla snabbt även om man inte går i skolan. Jobb och träffa polare hela dagarna, det är livet!

Nu ska jag iväg med bussen till Lund igen. Ska hem till Bannisen, vi ska ut och käka på indisk restaurang med Håkan och Robin. Det blir nog trevligt.

Imorgon ska jag vara hemma tänkte jag, i alla fall på kvällen. Mitt enda mission går ut på att ta mig hem från Malmö. Kanske ska gå i stan med mami också. Vi får se hur det blir.

Min ekonomi är extremt ansträngd just nu. Varför har jag aldrig några pengar?

PUSS ha det fedt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0