Home sweet home (but I still miss you Roskilde)

Home sweet home!

Nu är jag hemma från Roskilde. Det har varit helt jävla fantastiskt! Har inte längtat hem en sekund och nu är jag väldigt pepp på att åka på fler festivaler. Uppladdningen söndag-torsdag var grym och när banden började spela blev det bara bättre.

Såg bland annat Volbeat, Mew (även om jag stod vänd mot publiken och peppade hela konserten), Trentemoller, Fleet Foxes, Nick Cave and the bad seeds, Lily Allen, Faith No More, Håkan Hellström (ofrivilligt), Fever Ray, Pet Shop Boys och Coldplay.

Halsen mår inte hallon såhär två dagar efter. Kan knappt prata och undrar hur jag ska kunna jobba imorgon. Aja, det löser sig nog.

Lyckades även med konststycket att bli av med alla mina tre skor de tre första dagarna, som tur var hittade jag ett par andra skor som jag kunde använda resten av dagarna. Skorna var alkisen Toby från Djursholms och jag tvivlar på att han saknade dem (undrar om han ens kommer ihåg att han hade med dem).

Roskilde 2009 var även den varmaste festivalen på 33 år och jag brände mig (såklart) redan första dagen. Därefter blev det skugga för min del, trots detta har jag fått en fin färg. Mycket nöjd trots lite brännskador på ryggen. Så går det när man har känslig hud (och nä, jag lär mig aldrig Agnes!).

   

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Det är en tjej som håller i den här över internet. :)

2009-07-07 @ 17:51:38
URL: http://jagvillintevaratjockmer.blogg.se/
Postat av: Nicolina

ungmammamia.blogg.se

2009-07-07 @ 20:25:37
URL: http://jagvillintevaratjockmer.blogg.se/
Postat av: Jenny

HALLA! FLEET Foxes, inte FLEETING :P pusss

2009-07-11 @ 20:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0