KB

Hej. Har precis kommit hem. Var ute med Helena och Andrea igår. Det var mycket trevligt. Förfest i Andreas föräldrars lägenhet och därefter Metro på Möllan. Det var helt stört mycket människor där (eftersom det var Möllevångsfestivalen) så vi drog till Ölcaféet senare. Efter en lång upptrappning drog vi vidare till KB. Har aldrig gillat den klubben men igår var det faktiskt riktigt trevligt. Träffade en massa gamla SSUare som jag inte sett på länge också. Musiken var superb!

Tog en svarttaxi till Värnhem och sov hos Robin.

I morse tänke jag att jag skulle skynda mig hem för att träffa mami och papi som jag inte sett på en hel vecka, inte för att jag saknat dem utan eftersom jag ville visa dem att jag brydde mig. Det första mamma gör är att börja whina och vara allmänt sur och irriterad. Jag blir så less på att bo hemma.

KANADA HERE I COME. Det ska bli så jäkla skönt att slippa deras gnäll.


Vancouver by night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0