Regn och film

Nu regnar det för fullt här i Skåneland. Tur att jag hann komma hem från Roskilde. Hade inte beställt något regn men nu när det kommer en skur när jag ligger inne i sängen och kurar är det ganska skönt faktiskt. Blir så trött på att bo hemma, är rastlös hela tiden och vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vill flytta till Vancouver nu! Orkar inte vänta 6 månader. Aja, det är i alla fall spikat nu, känns skönt. Då har jag något att jobba för och se fram emot, ett kortsiktigt mål i livet.

Nu ska jag ha filmmarathon med mig själv, kan det bli mysigare? kanske. Ska i alla fall se Confessions of a Shopaholic (inte helt ok!) och Fifty Dead Men Walking om konflikten på Irland. Den sistnämnda verkar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0