Amanda tar studenten!

Jag har verkligen inte haft lust att blogga den senaste tiden, vet inte riktigt varför. Kanske för att jag mått dåligt, då skriver jag hellre i mitt privata Word dokument.

Idag är jag mycket glad! Fick stipendium i samhäll C och MVG i Turism och resor. Efter skolan gick jag och Agnes och käkade kärleksmums från mormors bageri och sedan handlade jag lite presenter till olika studenter framöver.

Imorgon är det bal! Det kommer bli så jäkla sweet. Klockan 11.00 har jag tid hos frisören (familjevännen) Jasse som precis startat upp salongen X-Corner i Lund tillsammans med en kompis. Där ska vi sitta och dricka bubbel och få våra frisyrer fixade. Därefter bär det av hemåt för att sedan åka till Josse för fördrink och mingel.

Ikväll tar Amanda studenten! Grattis grattis! Det blir studentfest på en båt i Västra Hamnen i Malmö. Party! Eh, jag ska ta det lugnt frästen. Är ju bal imorgon (A).


Amanda år 2005

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina är bäst

jaja...så här är man känd som "en kompis"....sjysst

2009-06-02 @ 16:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0