Avslutning

God morgon!

Sitter här och myser med en kopp nyponthe, läser bloggar och lyssnar på musik. Axel ligger och sussar sött brevid mig. Han ser ut som en liten hårboll just nu, ihopkurad.

Vädret är skit, vet inte vad jag ska ha för kläder. Usch säger jag bara. Jag som måste gå till bussen och till skolan idag för att ha avslutning. Idag är det sista gången jag träffar hela min klass på vääääldigt länge.Känns lite hemskt faktiskt. Vi ska få våra betyg sedan också. Det ska bli nice.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske film hos Robin. We'll see. Helst vill jag hitta på något med någon i klassen, känns som att det är det denna tiden är till för, att umgås med SP3A.

Berättar mer om dagen ikväll!

Kramis

(Nawwe. Just nu ligger Axel och slickar på mitt tangentbord! Väldigt fräscht.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0