Bal 2009

Då var balen över! Lite sorgligt men samtidigt skönt, en dag närmare studenten!

Förfesten hade vi hos Josse som bor ganska nära AF. Vi drack vin och blev fotade, det var helt underbart! Därefter åkte vi med bil till balen.

Minglet på röda mattan utanför AF var trevligt även om man fick lite panik över alla som skulle ta kort hela tiden och glo på en. Därefter gick vi in och satte oss. Förrätten var inte så god (bortsett från den goda bullen), huvudrätten var friterad polenta med potatis och bla bla (något mer fancy ord). Efterrätten var smultronparfait med mangosorbet och fruktsallad, smultronparfaiten och fruktsalladen var helt underbara. Mangosorbeten var sådär. Jag hamnade vid ett jättebra bord, trots att det strulade med placeringarna så att jag och Sandra (som valt varandra, tillsammans med Agnes) inte fick sitta tillsammans. Slutligen löste det iallafall sig och jag hamnade brevid Agnes och Mathilda med Katarina och Butrint snett emot. Mitt emot oss satt två lärare som Agnes mer än gärna anklagade för att ha gett henne för långt betyg. "Kan DU förklara vad SS står för???? UTVECKLA MERA". Agnes var full, men hon har ett par gånger att ta igen efter att ha släpat hem mig från Malmö, haha.

Efter balen drog vi till Josse igenoch drack mera vin. Tegnérs har ockerpriser på allt så jag ville inte köpa något där. När vi kom till Tengan sedan var det full fart. Vi dansade till kl 03.00 och därefter blev det efter-efterfest i Kattes matsal. Vid 4-halv 5 tiden pajjade musiken och jag drog hem för att sova, med väldigt ont i fötterna!


Förfest hos Josse






Middagen

Kommentarer
Postat av: Rebecca♥

Ni var såååå vackra! <3

2009-06-04 @ 20:53:50
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: lisa

Vilka fina kort!!!

Och vilken kväll du verkar ha haft. :)

2009-06-05 @ 01:29:18
URL: http://rosenlisa.blogg.se/
Postat av: lisa

gör denna dagen så bra som du kan. det skall jag försöka med iaf. kramar

2009-06-05 @ 12:00:35
URL: http://rosenlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååå BALEN VAR UNDERBAR OCH DU VAR SUPERSNYGG:D

2009-06-05 @ 16:27:05
URL: http://annnisch.blogg.se/anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0