L'Angelo och Cuba café

Tjena!

Har precis kommit hem, var på L'Angelo och Cuba Café igår och har sovit hos Robin inatt eftersom jag verkligen inte orkar ta mig hem sent på kvällen när jag är full och han ändå har typ 4 sängar till förfogande. Kan starkt rekommendera Bar/Restaurangen L'Angelo. Mycket trevlig personal och god mat och dryck och bra musik. Trevlig atmosfär.

Nu har jag precis ätit frukost/lunch med mackor, majs och citrontårta. Jäävligt gott, var jättehungrig.

Igår lyckades jag med konststycket att pruta ner min Falafel med 5 kronor, creds till mig. Dessutom åkte jag på ett utgånget busskvitto hela kvällen. Jag är bäst.

Jenny introducerade mig till en ny bekantskap på Youtube igår. Här är en av hans många videos.





Har roat mig med att kolla igenom alla hans filmer, snacka om störd. Borderline?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0