Mackor och jobb

Tjena!

Som vanligt så har jag inte varit hemma på flera dagar, det är helt galet vad mycket man får att göra plötsligt när man slutar gymnasiet. Jag trodde att jag skulle bli uttråkad men hell no!

I lördags hade jag och Bannis filmmaraton, vi såg Australia, I taket lyser stjärnorna, It's a free world... och Revolutionary Road.  Alla var medelmåttiga, varken bra eller dåliga. Vi har två filmer kvar, Battle in Seattle och Nothing is private, de ska vi se imorgon.

Jobbade dubbelpass igår, 8 h. Sjukt jobbigt men jag sålde riktigt jäkla bra så jag var nöjd! Hoppas att jag hamnar på samma projekt idag igen.

Var tvungen att gå upp tidigt idag och skjutsa Björn till Malmö. Han och Marie ska bila till Paris idag och hämta upp hans grejer från lägenheten.

Nu har jag precis ätit lunch. Det blev Bonduelle (majs), mackor och tomat. Jag skulle kunna leva på bara mackor. Det är så jäkla gott! Är sugen på kaffe men det är så jäkla jobbigt att laga. I-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tummen upp för mackor!

2009-06-22 @ 18:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0