Paulas student!

Igår tog min kära Paula studenten från Cybergymnasiet. Det bjöds på en massa god mat och trevligt sällskap och ungdomarna satt utomhus och söp sig fulla. Mys. Paula såg rätt sliten ut när hon kom. Inte konstigt efter en hel dags firande. Jag undrar hur jag kommer se ut när jag kommer hem.

Jag hade först inte tänkt följa med ut på eftersläppet eftersom jag hade ont i huvudet och inte ville bli sjuk till min egen student. Efter några glas vin kändes det dock bättre och jag och Katarina bestämde oss för att hänga med. Det var mycket trevligt på Chokladfabriken även om det blev lite strul vid ingången. Katarina hade såklart inte med sig sitt legg så jag fick smussla ut mitt så fick hon försöka komma in igen, efter ett tag gick det.

Mest pepp på dansgolvet var inte studenterna utan de som var kompisar till studenterna. Alla studenter såg jättetrötta ut och dansade bara lite tafatt till musiken. Vi andra körde järnet. Bilder kommer när jag varit och hämtat kameran hos Paulas föräldrar. Jag känner mig själv så pass bra att jag inte går ut och festar med alla mina värdefulla ägodelar i en väska.

3 days until release idag förrästen. Nu är det snart dags!

Seeya, puss!

Kommentarer
Postat av: lisa

haha, samma för mig. stdenterna var döda ;)

2009-06-06 @ 15:41:30
URL: http://rosenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0