Brunch och jobb

Hade en underbar dag igår med Bannis! (trots att jag gick som en rövknullad get, tamponger som inte är Tampax borde förbjudas, fan vad ont det gör)

Handlade ett par skidstrumpor och en fleece till skidresan och gick även på Amnestys bokloppis. Hittade inget megafynd men några böcker släpade jag hem iallafall. Blev ganska nöjd med diktsamlingen "Ung Eld" av Bengt Jändel utgiven av Frihets förlag.

Hjälpte Bannis att storhandla på Willys också. En insats för mänskligheten.

Idag blir det släktbrunch i Åkarp och sedan jobb, imorgon börjar mitt lite mer aktiva liv. Måste vänja kroppen vid träning inför resan! Saknar att träna också faktiskt, tro det eller ej. Det är en härlig känsla när man kommer hem efter ett riktigt jobbigt pass.

"Pussmannen" på Lunds Bibliotek gripen! Det är mannen som kom fram och kramade och pussade mig i nacken, han har tydligen antastat fler tjejer runtom i Malmö och Lund och nu är han fast. Skönt att höra! Då kan man gå tillbaka till biblioteket.

http://sydsvenskan.se/lund/article312079/Minst-nio-kvinnor-har-rakat-ut-for-pussmannen.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0