Händelserik dag

Det har varit en händelserik dag.

Polisen ringde mig klockan 08.30 och ville att jag skulle komma in på stationen för kompletterande förhör samt identifikation angående "pussmannen". Berättade min story (igen) och fick sedan se på ett antal bilder. Kände inte igen honom på någon av dessa men det var ganska längesedan jag utsattes för brottet så jag har glömt en hel del.

På filmkunskapen på förmiddagen snackade vi om dokumentärfilm, det var trevligt. Jag lämnade även in min analys av "Guds stad" (one thing less to do). På eftermiddagen hade vår grupp redovisning om schizofreni på psyologin, jag fick även tillbaka mitt prov. MVG! Fett oväntat. Trodde ärligt talat inte att jag hade en chans på MVG men sista frågan vägde tydligen tungt och den fick jag bra på. Efter det berättade jag lite för K-E:s tvåor om mitt projektarbete, vad jag hade gjort och mina tips. Stackars jävlar som ska BÖRJA med det nu.

Just det. Vi sköt fram inlämningen av samhällsarbetet till på fredag, det innebär att jag har en eftermiddag till på mig att skriva. Woho! Då kan jag fokusera på franskan idag. Har fått tillbaka lite kämparvilja för skolan. Måste bara fixa MVG i de kurser jag läser nu. Ingen är omöjlig (dvs. innehåller matte, idrott eller någon estetisk verksamhet)!

Skriver förmodligen lite senare idag igen.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0