Homework is killing me

Sov hela dagen igår, vet inte vad det är för fel på mig. Hann inte göra psykologin så det var bara att sjukanmäla sig idag. Usch, nu blir det ännu mer plugg till nästa vecka. Innan onsdag ska jag ha gjort följande:

Måndag: Prov i Turism och Resor, franskaläxa
Tisdag: Gruppredovisning psykologi, inl. av uppgift om Guds stad i Filmkunskap
Onsdag: Seminarie på Dvärgen & Hur man botar en fanatiker, inl. av stort arbete i int. ekonomi 

Usch. Ångest säger jag bara.

Belöningen blir Italy!! Idag är det exakt en vecka kvar tills vi åker! Hallelujah! Det ska bli så jävla skönt.

Ikväll blir det förmodligen utgång och imorgon blir det heldag med Ban efter att hon gjort HP. På söndag blir det brunch hos mina kusiner och därefter jobb, förstår ni att jag inte kommer ha någon tid att plugga i helgen? Undrar själv hur jag ska lyckas få allt plugg gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0