Jobb och plugg, som vanligt.

Skärpning Tove.

Jag är sjukt dålig på att uppdatera, jag vet.

Jobbar en del på kvällarna och resten av tiden går åt till att antingen vara i skolan eller skriva på projektarbetet som ska vara inlämnat om en och en halv vecka. Det börjar bli kris. Jag har franskaprov på onsdag också, stress.

Min plan är att plugga franska idag och imorgon för att sedan kunna ägna hela helgen åt projektarbete.

Skulle egentligen hämta mamma från kalas i Malmö ikväll men hon ringde precis och meddelade att hon får skjuts hem. Sköööönt! Var inte pepp på att dra in till Malmö.

Imorgon är det skola. Har en lång håla mellan halv 10 och 13.00. DRYGT.

Note to myself: PLANERA INTE IN NÅGOT FESTANDE PÅ FREDAG ELLER LÖRDAG, DU ORKAR INTE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0