Jobba, jobba, jobba!

Alltså, det är helt sjukt.Jag ser fram emot att gå till jobbet idag, trots att jag ska jobba dubbelpass (från 12.45-21.00). Jag är VERKLIGEN understimulerad.

Var i Malmö och hämtade mami och papi kl 02.00 inatt. Kunde inte somna när jag kom hem så det fick bli en nattmacka med ost och thé.

Känner mig lite orolig för att jag ätit för mycket, vet att det är dumma tankar men jag vet inte vad jag ska göra för att tränga bort dem. Det Är ju inte bra att äta mackor hela dagen men jag vet inte vad jag annars ska ha med mig till jobb, är för lat för att göra matlåda.


Har dille på detta bröd just nu.

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag äter också massa massa mackor. alldeles för mycket kan man lätt konstatera!

2009-03-22 @ 22:05:11
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0