Mammor

Idag när jag kom hem från skolan var mamma hemma från jobbet pga. sjukdom. Det första hon sade när jag kom inanför dörren var: "Tove, JACKAN (den ska hängas upp på galge, EJ PÅ KROK)". 

Vårt hus är ett utställningsobjekt. Har jag inte stängt skåpsdörrarna på toaletten inom en minut efter att jag gått ut därifrån skriker mamma: "TOOOOOVE, DÖRRARNA PÅ TOALETTEEEEEEEEN". Förra veckan när vi stod och pratade om något helt annat (och jag tydligen råkade stå med handen på dörren) utbrast hon plötsligt: "det är DU som gör att dörrarna blir svarta! Ta i HANDTAGET, inte i själva dörren!".
 
Alltså, suck.

Jag vill ha en egen lägenhet, nu!

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg

Härlig blogg :)

Hoppas du får en bra dag?

Kram

2009-03-24 @ 09:34:19
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Ban

hahahaha förlåt men det låter som jag hahaha

2009-03-24 @ 12:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0