Natti natti

Hey!

Har planerat lite inför skidresan nu på kvällen. Det ska bli så jäkla gött och komma iväg! Jag och mami är oense om hur mycket pengar jag borde ha med mig. Mamma är sjukt naiv (som vanligt) och tror att vi ska sitta hemma på hotellrummet och se på italienska nyheter varje kväll....

Märker att mamma är lite orolig, påminner om pappa. Innan ja gick och la mig sade hon: "Tove, glöm nu inte att dra ut alla kontakter innan ni lämnar lägenheten och så, det är lätt att glömma när man är fyra tjejer, alla tror att någon annan gjort det..."

Suck säger jag bara. Det är 3 dagar kvar till jag åker!

Imorgon blir det inlämning av en analys i filmkunskap och redovisning av psykologin. På hålan tänkte jag försöka hinna göra lite ärenden: växla pengar, köpa lysyl med solskyddsfaktor etc.

Tidig läggning ikväll, är rejält trött.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0