Projektarbete

Förlåt för dålig update, har fullt upp med projektarbete och annat. Ska bli skönt på tisdag när det är ur världen.

Maten går åt helvete men på onsdag ska jag träffa Jaana igen och det känns bra. Jag har en plan för hur jag vill fortsätta min behandling och framförallt, jag har ork och motivation till att fortsätta kämpa! Nu jääävlar är det min tur att lyckas!

Nu gäller det bara att ta sig igenom fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag med ångest. Usch.

Pratar just nu med min kära bror. Är avundsjuk på hans jobb, han vaktar kulisserna vid Chanels modevisningar under modeveckan i Paris nattetid. På Grand Palais (där modevisningarna äger rum) finns Wi-Fi vilket innebär att han kan sitta vid sin bärbara dator hela natten och få betalt för det. Vadå drömjobb!

Jag citerar min kära bror angående jobbet. "(...)ja, jag slipper iallafall se alla benrangel skramla omkring..."


Grand Palais

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0