Proov

Sitter i skolan och har precis haft prov i Turism och Resor. Very fun >< Jag hatar verkligen prov, är inte gjord för det. Frågorna var minst sagt annorlunda, tror inte att jag får särskilt mycket rätt. Vissa frågor stod inte ens i boken utan krävde att man varit på en specifik lektion och dessutom lyssnat! Vem gör det?

Mamma visade mig en massa filmer hon köpt igår. Hallelujah moment! Äntligen finns det filmer hemma som jag INTE har sett.

Anledningen till att jag sitter i skolan är för att jag väntar på bussen som bara går runt en gång i timmen vid denna tiden på dygnet. Ska direkt hem och plugga sedan, inte jättekul. Måste skriva en analys i filmkunskap och göra min psykologiredovisning till imorgon. Stabilt att min grupp inte har snackat på typ 1.5 vecka. Aja, whatever.

Hade inställd lektion på religionen innan idag, jag och Agnes satte oss och skrev en lista på viktiga saker att ta med till Italien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0