Svin

Fan vad jag är glad att det finns män som inte är lika sviniga som genomsnittet. Var och varannan dag hör man om fullvuxna män som uppför sig som om de nyss gått ut lågstadiet, jag trodde att evolutionen utrotat dem vid detta laget? 

Har varit med Bunny på Burlöv Center idag, de har verkligen rustat upp det stället. Riktigt schyst att handla där nuförtiden.

Jag bangar korridorsfest på Delphi ikväll, känner mig väldigt seriös och ansvarsfull. Vill inte vara bakis hela dagen imorgon när jag måste skriva projektarbetet.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

japp, jag har typ följt henne i ett par år ^^ hehe..



Jodå, helt ärligt så har jag sjuk ångets just nu men jag försöker att inte tänka på det. hur är det själv?

2009-03-14 @ 20:48:10
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0