Time is running

Så var det kväll igen! Tiden går så himla snabbt.

Borde jobba med projektarbetet ikväll men har ingen lust. Borde plugga inför provet i franska på onsdag men har ingen lust. Borde läsa Dvärgen till seminariet på torsdag men har ingen lust.
 
Jag tror att jag har drabbats av dålig karaktär, hur botar man det?

Borde plugga jättemycket idag, som alla andra dagar. Just nu är jag dock riktigt sugen på att lägga mig i sängen, krypa ner under täcket och somna till P1. Tror att det går bli så, jag kommer ändå inte att få något vettigt gjort.

Imorgon är jag ledig från skolan, lärarna har elevkonferens. Jag var förresten ledig idag också, det glömde jag kanske att skriva. Det är skönt att kunna sova hur länge som helst även om jag för det mesta vaknar tidigt iallafall.

Kommentarer
Postat av: Annisch

haha låter som du har påverkats av mig när det kommer till att plugga;)

2009-03-09 @ 23:28:25
URL: http://annnisch.blogg.se/anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0