En sallad utan jobb, med rastlöshet!

Jobbet ringde vid 11 och sa att de inte hade något till mig idag. Det är första vardagen på 6 veckor jag inte jobbar. Det känns förjävligt. Har vankat av och an i huset hela morgonen, rastlös som bara den.

Försökte titta på film utan framgång och satte mig därefter ner och räknade på hur mycket jag skulle tjäna om jag jobbade si och så lite, allt för att försöka lugna mig själv. Nu har jag sökt lite nya jobb, DET FINNS ETT HELTIDSJOBB FÖR MIG DÄR UTE intalar jag mig själv, men ärligt talat är jag tveksam...


Jag ska alltid vara extrem. Detta med att jobba 50%, plugga 50% på distans och jobba 25% på Online funkar inte för mig. När jag slutar jobba på Online (vilket är om ca två veckor) så kommer jag bara att vara sysselsatt till 50% med jobb. Det gör mig galen. Jag behöver ett fulltidsjobb, jag vill jobba 100%! Studierna klarar jag ändå.

I kväll har vi möte på jobbet och efter mötet ska jag ta upp detta med min chef, att jag gärna vill jobba mera om det går. Hoppas att jag kan behålla lugnet och inte börja böla om hon säger att de inte har mer jobb till mig eller att jag är dålig eller whatever...

Känslomässigt labil, det är vad jag är just nu. Det är väl inte hela världen att inte jobba fulltid, du pluggar ju också? Jo, för mig är det hela världen, och jag vet inte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0