Plugg och jobb

Snackade med chefen på städjobbet i fredags. Det kändes bra, hon skulle tänka på mig sa hon. Redan samma dag ringde hon faktiskt och undrade om jag kunde jobba på måndag, det kändes bra. Som att hon brydde sig och inte bara sa en massa fina ord.

Idag ska jag jobba, Online. Sigh. Har precis läst klart boken jag ska lämna in ett paper på på måndag, "Det sociala landskapet. En sociologisk beskrivning av Sverige från 1950-talet till början av 2000-talet." Nu gäller det bara att skriva några vettiga sidor om den också.

Helgen har i övrigt varit lugn. Råkade somna i fredags när jag egentligen skulle ut, så det sket sig. Sedan på lördagen så hade jag tydligen lovat mami och papi att vara chaufför till dem eftersom de ville dricka båda två. Så det var bara att skrota utgångsplanerna...





Kommentarer
Postat av: Anonym

shit,bra jobbat med boken!! hallå vi får dra ihop lite folk o ha tjejmiddag o utgång tycker jag:)

2009-09-13 @ 14:15:51
URL: http://annnisch.blogg.se/anna
Postat av: emmely

Ibland behöver man mest av allt sömn och då ska man sova som du gjorde tyckte jag. Hihi. Sen är det ju synd att man missar roliga saker pga det.

2009-09-14 @ 06:43:39
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Först vill jag säga förlåt för att jag inte svarat på din kommentar förrän nu! Sedan vill jag säga hej! Alltid rolig att få se vilka ens bloggläsare är.



Usch värre. Jag har dock inte bulimi så jag vet inte riktigt vad du går igenom förutom att vi kämpar med samma kroppshydda. Hade jag några tips så hade jag själv utfört dom. Sorligt men sant. Jag har en magsjukdom som gör att jag ser ut som jag gör och sedan är ju varje fall väldigt indivuduellt så det som fungerar för mig, kan vara omöjligt för dig osv. Det gäller att hitta sin egen drivkraft och kämpa på helt enkelt.



Jag flyttade hit för fem år sedan och har nu börjat läsa logopedi på Lunds universitet. Det känns väldigt stort och det är svårt att hitta så om du har en karta så får du hojta till! ;)



Nääe, dom måste tydligen se vårt CSN-kort. Fjolligt värre. Jag testade med andra papper men det dög minsann inte. Jävla skitställe! Skånetrafiken suger! That's for sure!

2009-09-15 @ 12:06:53
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0